måndag 21 januari 2013

Proofreading - check!

Vilka långa arbetsdagar jag har plötsligt fått. I natt satt jag uppe till klockan fyra på morgonen och korrekturläste mitt manus. Jag är imponerad över att jag inte såg i kors mot slutet, men färdigt blev det i varje fall. Jag hoppas att jag inte missat något någonstans bara.

Idag börjar nästa steg i projektet - att överföra manuset till Indesign och sätta ihop det till en bok! Jag älskar varenda sekund av det här! :)

--------------------------------------

I have all of a sudden very long working hours. Tonight I stayed up til four am and proofread my script. I'm impressed that I didn't get cross-eyed at the end, but I managed to finish it. I just hope I didn't miss something.

Today the next step of this project begins - to place my script into Indesign and turn it into a book! I really love every second of this! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...